Opis
40 primjera pedagoških radionica
Svrha/cilj pisanja ovoga priručnika je aktivno uključivanje učenika zajedno s razrednikom (-icom) u ostvarivanje sadržaja sata razrednog odjela, te podjela odgovornosti napredovanja i uspjeha sukladno mjestu i ulozi u školi. Rad u pedagoškim radionicama omogućuje potpunije upoznavanje pojedinog učenika (-ice). Način upoznavanja je jednostavniji; događa se u procesu, a učenici se osjećaju bolje jer su svi sudionici u jednakom položaju. Aktivnim sudjelovanjem u radu, učenici se brže međusobno upoznaju (što je za njih prihvatljivije); upoznavanje drugih pomaže im da bolje upoznaju sebe.
Samim učenjem te stjecanjem znanja i vještina iz pojedinih nastavnih predmeta, učenici ne mogu tako jasno shvatiti i razumjeti okolnosti koje oblikuju njihov svijet i smisao osobnog položaja u životu, kao što to omogućuje iskustveno (suradničko), otvoreno, anticipatorno učenje u pedagoškim radionicama. Kroz proces interakcijskoga, interdisciplinarnog, transdiciplinarnog pristupa moguće je brže, lakše i kvalitetnije uputiti, poticati te osposobiti učenike za uočavanje i procjenjivanje razlika među njima samima (kao i među ljudima s kojima dolaze u kontakt); uočavanjem sličnosti i različitosti pogleda na život, na interpersonalne odnose te pristupanjem rješavanju raznih pitanja, problema i konflikata, također se l razvijaju kvalitetnije.
Izdavač: Profil International Zagreb
Recenzije
Još nema recenzija.